14 Disember 2009

Selamat Kembali ke Tanahair

14 Disember 2009 - Dato' Shahaniza telah selamat kembali ke tanahair selepas berada lebih seminggu di Amerika Syarikat. Beliau tiba bersama Delegasi Kerajaan Negeri Pahang dalam Misi Perdagangan dan Pelaburan ke Amerika Syarikat anjuran Lembaga Kemajuan Perindustrian Malaysia (MIDA).
Dalam satu kenyataan ringkasnya, beliau melahirkan kesyukuran apabila selamat tiba di tanahair dengan membawa bersama beberapa hasil positif melalui misi perdagangan kali ini. Beliau amat berharap pelabur-pelabur asing, terutamanya syarikat besar yang berpangkalan di Amerika Syarikat, akan berminat untuk melabur dalam perlbagai bidang perindustrian di Pahang, khususnya di Dun Kuala Sentul.
Dalam pada itu, beliau juga berterima kasih kepada kepimpinan Kerajaan Negeri Pahang di terajui Menteri Besar, Dato' Seri Adnan Yaakob, yang memilih beliau antara Adun yang turut menyertai misi kali ini. Beliau juga berterima kasih kepada semua pihak yang mendoakan kejayaan misi ini dan keselamatan beliau ketika diluar negara terutamanya rakan-rakan beliau di dalam Facebook.

Tiada ulasan:

Powered By Blogger