11 November 2009

Jengka 3 : Sumbangan Keprihatinan

09 November 2009 - Atas dasar keperihatinan terhadap masalah kesihatan seorang penduduk di Jengka 3, Dato' Shahaniza telah menyampaikan sumbangan peribadi beliau kepada pesakit berkenaan, En. Wan Paridulatras bin Wan Ahmad.
Berdasarkan maklumat yang dikeluarkan oleh Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan (surat bertarikh 6 Oktober 2009), En. Wan Paridulatras, 40 tahun, telah menghadapi masalah kanser yang serius (stage 4).
Kanser tersebut telah melibatkan bahagian hidung kiri, mata kiri, sebahagian otak dan kini semakin merebak ke mata kanan. Oleh itu, satu pembedahan besar perlu dilakukan bagi membuang kawasan terjejas akibat kanser selain membuat pembetulan wajah (facial reconstruction). Khidmat pakar dari Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian digunakan bagi proses pembedahan plastik ini.
Oleh yang demikian, jika pengunjung blog ingin menghulurkan bantuan atau sumbangan, sila berhubung dengan Pusat Khidmat Masyarakat DUN Kuala Sentul di talian 09 4764302. Sumbangan anda amatlah bermakna untuk ketua keluarga kepada 6 orang anak ini.

Tiada ulasan:

Powered By Blogger