02 Februari 2011

Selamat Tahun Baru Cina

Adun Kuala Sentul, Dato' Shahaniza Hj Shamsuddin dan seluruh warga kerja Pusat Khidmat Masyarakat Dun Kuala Sentul mengucapkan selamat menyambut Tahun Baru Cina kepada mereka yang menyambutnya, khususnya penduduk kaum Cina di Pekan Sungai Jerik. Dalam kenyataannya, Adun Kuala Sentul berharap semua pihak dapat menghayati makna tersirat dalam perayaan ini apatah lagi kita semua hidup dalam lingkungan masyarakat yang berbilang kaum dan agama.

Bagi anak-anak perantauan yang akan pulang ke kampung halaman (terutamanya kampung-kampung dan Felda-Felda di dalam Dun Kuala Sentul), beliau mengucapkan selamat kembali kepada keluarga masing-masing dan berharap mereka dapat menggunakan peluang bercuti ini bagi mengeratkan hubungan kekeluargaan. Selain itu, gunakanlah peluang kembali ke kampung halaman ini bagi mencurahkan idea bagi terus memajukan kampung halaman sendiri.

Bagi yang akan pergi bercuti, beliau berharap agar dapat berhati-hati dijalanraya dan didoakan semoga selamat tiba ke destinasi yang dituju. Selamat Bercuti !

Tiada ulasan:

Powered By Blogger