02 November 2009

Jelajah Ikon Belia Felda : Tahniah Pasukan Bola Jaring!

1 November 2009 (Ahad) - Bertempat di Jengka 17, telah diadakan Program Jelajah Ikon Belia Felda Malaysia 2009. Pelbagai aktiviti dijalankan sempena dengan program ini seperti pertandingan futsal, bola jaring dan kompang. Turut diadakan adalah pameran serta ceramah. Program ini telah dirasmikan oleh YB Wan Salman bin Wan Ismail, ADUN Jengka.
Sekalung tahniah kepada pasukan bola jaring dari DUN Kuala Sentul yang diwakili oleh pasukan bola jaring Jengka 3 kerana telah menjadi johan dalam pertandingan kali ini. Turut hadir semasa perlawanan akhir dan upacara penyampaian hadiah adalah ADUN Kuala Sentul, YB Dato' Shahaniza Shamsuddin.

Selain itu, tahniah juga diucapkan kepada pasukan futsal yang diwakili oleh pasukan futsal Jengka 5 kerana layak ke peringkat separuh akhir.

Program Jelajah Ikon Belia Felda Malaysia 2009 (wilayah Jengka) ini turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran Ikon Belia Felda Malaysia, Datin Paduka Sharifah Mazlina Syed Abdul Kadir. Beliau merupakan wanita Asia pertama merentasi Antartika secara solo.

Tiada ulasan:

Powered By Blogger